Κυριακή 10 Μαρτίου 2019

μετα-μόρφωση

              Ο κύριος Λι θυμάται τον πολύ  νεαρό Λι. ( Θυμάται;) Θυμάται ένα παιδί με τολμηρή και ρομαντική  φαντασία, με καλές προθέσεις και γι’ αυτό αφέλεια, με έντονες επιθυμίες αλλά και άτολμο, μείγμα που τον οδηγούσε σε μία υπερβάλλουσα κοινωνικότητα, τέτοια που να σκεπάζει τα μη εν δήμω. Σα να λέμε: σφύριζε αδιάφορα γιατί δεν ήταν αδιάφορος.
Περίπτωση λουκουμάκι για τους ψυχολόγους, ο δικός μας.
            Μια μέρα του μετέφεραν ένα διάλογο.
            «Τον ξέρεις τον Λάμπρο εσύ;», ρώτησαν.
            «Τι, δεν τον ξέρεις; Α! Είναι ωραίος, ντελίριος τύπος!», απάντησε ο Βασίλης.
            Φούσκωσε κάπως το στήθος του Λαμπρούκου μας η παρατήρηση του Βασίλη. Χαίρεσαι να σε θεωρούν ωραίο τύπο, αλλά και «ντελίριο». Είδε για λίγο τον εαυτό του με τα μάτια του Βασίλη, ναι, θα μπορούσε, είχε δίκιο ο Βασίλης, μπορώ να το δω αυτό που βλέπει, σκέφτηκε.
            Και μετά από χρόνια, σε μια συνάντηση φίλων που ήταν κι ο Βασίλης εκεί, τσάκωσε ο Λι τον εαυτό του να παίζει το ρόλο του ντελίριου τύπου. Υπερενεργητικότητα, ατάκες, σχόλια, γέλια, ακόμα και την κιθάρα  έπιασε και παρέσυρε την ομήγυρη σε τραγούδια. Και όταν το έλεγξε λίγο πιο προσεκτικά, δεν τον τσάκωσε μόνο εκείνη τη βραδιά. Συνειδητοποίησε ότι όλον εκείνο τον καιρό έπαιζε το ρόλο που του είχε ράψει στα μέτρα του ο  Βασίλης και ίσως κι άλλοι. Κι ακόμα περισσότερο˙ άνοιξε τα στραβά του και κατάλαβε ότι δεν ήταν κι ο μόνος που το έκανε αυτό. Έκπληκτος έβλεπε τη δύναμη που ασκεί η ματιά των άλλων πάνω μας. Έτσι είμαστε, αν έτσι νομίζετε.
            Τουλάχιστον κατάφερε αυτή την έκπληξη να τη μετατρέψει σε μαγικό ραβδάκι, να τη μεταπλάσει δημιουργικά, να την κάνει αποτελεσματικό εργαλείο στη δουλειά του στο σχολείο. Απλό. Έδινε ρόλους στα παιδιά. Πρόσωπα καινούρια. Ρόλους που τους είχαν ανάγκη. Ρόλους που τα μεταμφίεζαν και που ανέσυραν από τα ορυχεία τους διαμάντια κρυμμένα ως τότε. Μάσκες. Αλλά όχι κρυπτικές. Μάσκες φωτογόνες, μάσκες αποκάλυψης και αποκατάστασης.
            Τι κάνει ο παραβατικός, ο παρασιτικός μαθητής, όταν τον επιλέγεις και αποκτάει πρωταγωνιστικό ρόλο στο θεατρικό που ανεβάζουμε; Θεαματικότερα του αναμενομένου τα αποτελέσματα και για τον ίδιο τον Λι. Η συνεργατικότητα, η πειθαρχία, η φιλική διάθεση, η συμμόρφωση σε κανόνες, η διαλλακτικότητα, νάτα, εκεί, υπήρχαν στα έγκατα και τώρα λάμπουν εκεί μπροστά μας, δι’ εαυτόν και αλλήλους. Είμαι; Ρωτάει με αγωνία και αβεβαιότητα ο μαθητής μας. Είσαι, του απαντάει η καινούρια του πραγματικότητα, ο νέος του ρόλος. Έτσι που το «έτσι είμαι, αν έτσι νομίζετε» έχει μεταμορφωθεί κιόλας σε ένα υποβολέα που ψιθυρίζει αποφασισμένα «έτσι είμαι, γιατί έτσι νομίζω ότι θέλω να είμαι».
           ( Μεγάλωσε και δούλεψε κάποια πράγματα ο κύριος Λι. Χωρίς αυτό  να σημαίνει ότι δεν αποτελεί ακόμη περίπτωση λουκουμάκι για τους ψυχολόγους. Τώρα κι αν.)

50 σχόλια:

  1. Πολύ καλό φίλε μου...πολύ καλό. Κουστουμάκι για όλους!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου, βρε Γιάννη! Μάλλον με εμπνεύσαν οι φίλοι μου που ταξιδεύανε.. Βλέπεις, ο ρόλος του ταξιδευτή έχει πολύ πράμα..
      Τώρα.. εγώ για λουκουμάκι έλεγα, εσύ το έκανες κουστουμάκι και μάλιστα για όλους..Φιρί φιρί το πας να με επικηρύξουν!

      ΥΓ. Καλά και τα ταξίδια, αλλά βλέπω μερικές οικείες συνήθειες (κυριακάτικος κύριος Λι) δεν αλλάζουν!! Τιμή μας και (τεράστια) χαρά μας.

      Διαγραφή
  2. Μπράβο στον κύριο Λι, που αντλεί τόσα πράγματα από τον εαυτό του και τα χρησιμοποιεί τόσο δημιουργικά!
    Πολύ έξυπνο αυτό που κάνει με τους μαθητές, θέλει πολύ "ψαγμένο" μυαλό για να το σκεφτεί κανείς.
    Τυχεροί οι μαθητές του κυρίου Λι. Θα ήθελα πάρα πολύ να τον έχω καθηγητή.
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα, Πίππη.

      Μμμμ.. "Ψαγμένος" ο κυρ Λι, ε; Μήπως κι αυτός παίζει το ρόλο του; Και, επίσης, σκέφτομαι, ως σοβαρός βιογράφος (του) που είμαι, μήπως χρειάζεται να διασταυρώνω καλύτερα τα στοιχεία που μου παρουσιάζει, γιατί πολλή ωραιοποίηση πέφτει εδώ μέσα!

      Εντάξει, ας το παραδεχτώ. Καλούλης είναι. Αλλά, ας είμαστε καλά κι εμείς που του δίνουμε την ευκαιρία να φωτίζει τις καλές του πλευρές, που τον ενθαρρύνουμε με την καλοσύνη και τα καλά λογάκια μας, που τον προσέχουμε (πο..ΛΙ) σαν παιδί.

      ΥΓ. Μπορείς και διαβάζεις το σχόλιο από τα ύψη που σε ανέβασε η ανάρτησή σου ή τζάμπα το κάνω;; :-)

      Γεια, γεια! :-)

      Διαγραφή
    2. Έσκασα στα γέλια με το υστερόγραφο!
      Εννοείται ότι μπορώ να διαβάζω το σχόλιο από τα ύψη που με έχει ανεβάσει η ανάρτησή μου, καθώς τα ύψη μου εξασφαλίζουν την απαραίτητη - λόγω καλπάζουσας πρεσβυωπίας - απόσταση που χρειάζομαι γι'αυτό.
      Σαγιονάρα, κύριε Λι

      Διαγραφή
    3. Δε βαριέσαι, αγαπητή Πίππη. Ας πετάμε και ας βλέπουμε και με τα μάτια της φαντασίας. Πφ!
      (Εγώ σε περνάω, πάντως. Γιατί μετά την πρεσβυωπία με "χτύπησε" κι η υπερμετρωπία, τον καλομαθημένο της όρασης, και τώρα πάνε και οι μακρές αποστάσεις..)

      Σαγιονάρα, σαγιονάρα! (Δύο δύο μάλλον πρέπει να τις λέμε αυτές, ε; )

      Διαγραφή
  3. Χα! Λουκουμάκι λοιπόν η μετα-μόρφωση;
    Είχα και η ίδια ένα παρόμοιο παιχνιδάκι μεταμόρφωσις, μόνο που δεν θυμάμαι να υπήρχαν και θεατές, πουλάκια!
    Ας παίξουμε λοιπόν!
    Ερώτημα ή απορία: Για να μεταμορφωθεί το τερατάκι (εδώ η τερατένια) σε πριγκίπισσα χρειάζεται ν' ανοίξει η καρδιά πριν το κεφάλι; (γ' εικόνα)
    Μήπως καλό θα ήταν το όποιο τερατάκι για να μετα- μορφωθεί να βρεθεί στο κατάλληλο περιβάλλον μ' ένα καλό δάσκαλο;
    Το ντελίριο, ευλογία γιατί απελευθερώνει και εμφανίζει τον πρίγκιπα με την κιθάρα που είναι αυτός που είναι και όχι αυτό θα ήθελαν οι άλλοι να είναι!
    Στέλνω τα γλυκά Αληθινά Φιλιά μου και πάω για νεράκι γιατί σαν να μου κάθισε το λουκουμάκι στο λαιμό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λουκουμάκι, δε λες τίποτα, μαγισσούλα μου!

      Και το καλό είναι ότι σ' αυτή τη διαδικασία συμμετέχουν καρδιά-μυαλό, έτσι που τα αποτελέσματα να χαρακτηρίζουν πια το πρόσωπο ολόκληρο κι όχι κομμάτια του μόνο.
      Αλλά, μια και το λες, ας το παρατηρήσουμε λίγο: Και η κιθάρα μπορεί να είναι ένα ακόμα παιχνιδάκι μεταμόρφωσης - αποκάλυψης, καλύτερα. "Μπαίνεις" στα τραγούδια, γίνεσαι εσύ ο εκφραστής τους, οι δυνάμεις σου ενεργοποιούνται και χωρίς καλά καλά να σε ρωτάνε γίνονται ένα "εσύ" που προσφέρεται στους άλλους. Η ευαισθησία σου, οι προτιμήσεις και οι επιλογές σου, οι αποχρώσεις σου, οι απόψεις σου και τόσα άλλα μέσα από τον τρόπο που έχεις ντυθεί τραγουδιστής της παρέας..

      Λοιπόν, η μέρα δε σηκώνει πολλές σοβαρότητες. Φοράω χαμόγελο και βγαίνω στη λιακάδα. Από κάπου μου έρχεται και μυρωδιά ψητού - λες να μας αποχαιρετάει;

      Φιλιά πολλά, λουκουμένια.

      Διαγραφή
  4. Είμαι σε σοκ!
    Γιατί ξαφνικά, δεν ξέρω τι είμαι.
    Αυτή που νόμιζα ή αυτή που νόμιζε η θεία η Άντζελα.
    Η οποία κάποτε μου είπε "Δεν σε φοβάμαι εσένα, είσαι έτσι".
    Αλλά ήμουν έτσι ή έγινα επειδή το είπε η θεία Άντζελα.
    Ναι καλά, για δάσκαλους και καθηγητές ούτε λόγος.
    Μα είναι ώρα τώρα στα στερνά μου (όπως διατείνεται ότι βρίσκομαι η φίλη μου η Μαρίνα Ζέας) να θέτω τέτοια ερωτήματα εις εαυτόν;
    Δεν μου φθάνουν τα πρακτικά προβλήματά μου, να έχω τώρα και υπαρξιακά;
    Κι όλα αυτά επειδή ο κ. Λι είχε τη φαεινή ιδέα να θυμηθεί πώς ήταν παιδί;
    Φευ! Τι με βρήκε πάλι την καραβοτσακισμένη αρτίστα...
    Ποία η θέσις μου;
    Πώς θα το διαχειριστώ;
    Άραγε εκείνα τα λουκουμάκια του Γκούντελου, που μου έφερε η Πελαγία από τα Χανιά, μήπως βοηθήσουν;
    Τι κάθομαι;
    Ας πάω να δοκιμάσω ένα-δύο λουκουμάκια...
    Καλά Κούλουμα κύριε Μάνεση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε σοκ; Μπράβο! Αυτό είναι! Το κατάφερες! Καθότι σε σοκ είναι κάποιος που βγαίνει από τα ρούχα του, που γίνεται έξ-αλλος. Τέλεια, τέλεια!

      Ωστόσο, να συμφωνήσω: Φτάνει πια με τα υπαρξιακά του κυρίου Λι (φτάνει, δηλαδή, μέχρι την επόμενη Κυριακή, καλά να 'μαστε). Ας αφήσουμε τους ψυχολόγους να την πέφτουν στη λουκουμάτη περίπτωση του κυριου Λι κι εμείς ας την πέσουμε στα λουκουμάκια του Γκούντελου. Τα οποία, δυστυχώς,δε θυμάμαι αν υπήρχαν πριν καμιά 30αριά χρόνια που είχα πάει στα Χανιά.

      ΥΓ. Και τώρα, να τα δικά μου υπαρξικά. Πώς θα περάσω εγώ τα επόμενα δύσκολα χρόνια της ζωής μου με το απωθημένο των γκουντελολούκουμων; Τι έχω κάνει στη ζωή μου, όταν ούτε ένα χανιώτικο λουκουμάκι δεν έχω δοκιμάσει; Ε;
      Μήπως, κυρία αρτίστα, πρέπει να αναθεωρήσουμε τη σχέση μας, ώστε να μην επηρεάζουμε ο ένας την υπαρξιακή αγωνία του άλλου; Μήπως να ξαναβάζαμε τη σχέση μας σε άλλη βάση; Να.. της αλλάζαμε το ρόλο ένα πράμα;!

      (Εντάξει, εντάξει, φεύγω τρέχοντας, πολλά χαιρετίσματα!)

      Διαγραφή
  5. "Έτσι είναι αν έτσι νομίζετε" Λουίτζι Πιραντέλο αν θυμάμαι καλά.
    Είμαστε οι ρόλοι μας συμπληρώνω με τη σειρά μου.
    Δεν΄ν΄κακό !! Ανάλογα την περίσταση και το προσωπείο που ούτε κι αυτό είναι κακό αν δεχτούμε ότι τα προσωπεία είναι οι προσαρμογές μας. Μια φιλική, χαλαρή και διασκεδαστική παρέα αυτή την πτυχή μας θα βγάλει και θα διαρκέσει και όσο της επιτρέψει η μνήμη, παραδειγματικά. Ποιος χαμαιλέοντας χαρακτηρίζεται πολυπρόσωπος, υποκριτής;
    Και αν προσδώσουμε σε κάποιον μια επαινετική ιδιότητα, φυσικά και θα τη διατηρήσει, θα την εμπλουτίσει, θα την αναπτύξει και θα την αφομοιώσει με τον καιρό. Θα την ανασύρει από το συρταράκι του σε βελτιωμένη έκδοση όταν χρειαστεί.
    Παρασιτικοί μαθητές στο σχολείο, παρασιτικοί ενήλικες στη Μεγάλη Ζωή υπάρχουν γιατί εμείς κρεμάμε το ταμπελάκι. Οι καλοπροαίρετοι κρεμάμε το καλό ταμπελάκι και αναδύουμε το ρόλο του, οι κακοπροαίρετοι το κακό και αναδύουμε τον αντίστοιχο πάλι ρόλο.
    Πού καταλήγουμε δηλαδή; Στο κοινό! Αυτό το παντοδύναμο κοινό που ανεβοκατεβάζει αυλαίες κατά το δοκούν του.
    Όλα για την παράσταση!
    Και τώρα που λέμε για παράσταση θυμήθηκα κι εγώ τον Κωστάκη με ίσα καρφάκια μαλλάκια που κεκέδιζε πολύ μετά απο ψυχοτραυματικό γεγονός. Του έδωσα ένα έμμετρο να πει μόνος, αυτός και το μικρόφωνο σε μια σχολική "πλατεία" που τροφοδοτούσε την αδυναμία του αβίαστου λόγου.
    Ο γλυκός μου ο Κωστάκης δε συμμετείχε ως τότε, ποτέ σε γιορτή. Στην πρόβα τζενεράλε κεκέδισε μόνο μια δυο φορές όσο ταυτόχρονα όλοι με κοιτόυσαν επικριτικά για το διάβημα να τον βγάλω στο σανίδι, όπως είναι με αυτό που είναι. Το έμμετρο βοηθάει στη ροή, το μόνο που ήξερα με σιγουριά εγώ.
    Ο κωστάκης στο μικρόφωνο τη μεγάλη (του) μέρα το έβγαλε φαρσί. Πήρε μια γενναία δόση σιγουριάς και αυτοπεποίθησης, έκανε τους γιατρούς γονείς του να κλάψουν, έκλαιγα κι εγώ, νόμιζα πως πέτυχα τη ριζική ανανέωση του μικρού Κωστή.
    Τώρα δεν ξέρω πόσο κράτησε η ευτυχία που του έδωσε ο ρόλος. Η ζωή δεν είναι ψυγείο, δεν είμαστε οι μόνοι που κινούν τα νήματα, δεν είμαστε για πάντα συντηρητές. Δε θα μάθω ποτέ αν το να τονίζουμε μια όμορφη ιδιότητα αποφέρει στο μέλλον κατακρημνισμένη ή μάταιη ελπίδα.
    Τι σημασία έχει όμως;
    "Κάνω το καλύτερο που μπορώ, εκεί που βρίσκομαι και με όσα μέσα διαθέτω".
    Τέλος αναλύσεων, ο ήλιος σήμερα δεν επιτρέπει βάθη αλλά ύψη.
    υγ - χαρταετό δε σήκωσα ποτέ μου, μα δε σκέφτηκε κανείς χαρταετό με ήλιον 3D?
    -ακόμη σε κουτσομπολεύουν Λι μου. Μαρτυργιάρα δεν είμαι, δι λέου λεξ! έ Λυσιππάκι; Θα χαρείς πολύ, θα μας φορτώσεις πέντε έξι ανεβασμένες ιδιότητες και μετά θα σε χάσουμε στο χόλυγουντ. Α μπα. θα μας πούνε και ψωνάρες θα μας πούνε και λωλούς κατά Μηλιώκα περίφραση!
    Χάπι Καθαρή Δευτέρα κύριε Λι. Φόρα τα ανοιξιάτικά σου και εφόρμα! ( όπως είσαι με τη φόρμα) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μου αννετά...κι, παρόλο που κάπως σε χάπι μας τραβάνε αυτές οι μέρες με το εορταστικό και πρώιμα ανοιξιάτικο πνεύμα τους (βέβαια, πώς η αρχή της σαρακοστής, δηλαδή της προσευχής και της νηστείας, μας πάει στο γλέντι, μη ρωτάς εμένα, ρώτα τους διοργανωτές της Μεγάλης αυτής Γιορτής..) (τι λέγαμε;) (α, ναι), εσύ άγια έκανες και αφιέρωσες λίγες βαθιές παραγράφους.
      ΚΙ εγώ δεν ξέρω πόσο κρατάνε αυτά, πόσο καλό προσφέρουν,τι δύναμη έχουν και τι παγίδες κρύβουν, αλλά αυτή η φράση που έβαλες σε εισαγωγικά, εκεί όπου κάνουμε το καλύτερο που μπορούμε εκεί που βρισκόμαστε και όπως μπορούμε, αυτή η φράση είναι η καλύτερη φωλιά για να κουρνιάζει κανείς.
      Κι η περίπτωση του Κωστάκη φέρνει δάκρυα στα μάτια όχι μόνο των γονιών του και της εμπνευσμένης δασκάλας του.

      ΥΓ. Κλέβω από τον εκφραστικό/γλωσσικό σου πλούτο τα: "δε 'ν΄ κακό" και "μαρτυργιάρα". Αν τα δεις ποτέ να τα γράφω χωρίς αναφορά στην πηγή, να με καταγγείλεις για πνευματικά δικαιώματα - δικαίωμά σου!

      Μια μέρα πριν τη νηστεία, λοιπόν, ένα απολαυστικά χορταστικό σχόλιο ήταν ό,τι έπρεπε. Ας έλειπε μόνο το στόλισμα για το λυσιππίδιο, το οποίον τιμάμε και εκτιμάμε και ποτέ δε θα δεχτούμε ότι συμμετέχει σε διαδικασίες αποδόμησης προβληματικών προσωπικοτήτων! Γούι λαβ λυσσιπάκι (τσεκάρισα τρεις φορέςαν έβαλα το γάμα και το λάμδα στη σωστή τους θέση, μπερδεύτηκα προς στιγμήν!!)

      Ευρίσκομαι εις τας εξοχάς. Πάω να μυρίσω λίγη βραδινή φύση. Χαιρετώ και ευχαριστώ τόσο!

      Διαγραφή
    2. κλέψε ό,τι θες αλλά ποτέ την Κυργιακή!

      Διαγραφή
    3. Καλημέρα, αννετά...κι. Δευτέρα σήμερα, ε; :-)

      Διαγραφή
    4. Χαμο-γελάω με τα τιτιβίσματά σας. :)

      Διαγραφή
  6. Κύριε Λι μου, πολλές μάσκες βλέπω εδώ μέσα σήμερα και πολλούς ρόλους. Στολίσαμε, τελευταία Κυριακή Αποκριάς γιά!
    Εγώ, φοράω ήδη τη μάσκα του φεγγαριού, παρ' όλο που 13 χρόνια μετά από τότε που ονόμασα το μπλογκ μου, είμαι πια παιδί του ήλιου :-)))
    Να πάρε ένα παράδειγμα τα blogs. Ό,τι ρόλο θέλει παίζει ο καθένας μας. Ό,τι βγαίνει μπροστά από τη μάσκα που μας κρύβει.
    Έχει κι αυτό τη χάρη του. Και συνήθως ναι, βγάζουμε τον αντίθετο εαυτό μας. Αυτό που δεν θα πούμε έξω όταν κοιτάμε τον άλλον στα μάτια.
    Είναι ένα είδος μαγείας κι αυτό.

    Ό,τι ρόλος κι αν παίζεται, αρκεί να βγαίνει αβίαστα και αρκεί να μην πειράζουμε τους άλλους.

    Πάω να φορέσω την κορώνα μου, τί νομίζεις δεν έχω;
    Και το μαύρο φόρεμα με τα πούπουλα.
    Σε μερικές ώρες βγαίνω :)))

    Aαα ναι κι εγώ τέτοιους δασκάλους θα ήθελα να έχω!!!
    Μεγάλη υπόθεση να σε πιστέψει και να σου δώσει ώθηση ο ίδιος ο δάσκαλος σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς το φεγγαρόλουστο παιδί του ήλιου!

      Ναι, βλέπεις; Σαν πάρτι μασκέ το κάναμε σήμερα το συνήθως ήρεμο σαλονάκι τού κυρίου Λι μας..

      Αυτό, πάντως, που παρατηρείς, έχει το (πολύ) ενδιαφέρον του και θέλει μια δική του ξεχωριστή συζήτηση. Λέω για τα μπλογκς μας και τη δυνατότητα να φανεροκρύβει ο καθένας ό,τι προαιρείται. Θα μου πεις, βέβαια, χρειάζεται μπλογκ για να το κάνει κανείς αυτό; Κι εγώ θα ξύσω αμήχανος το κεφάλι μου για να 'δω τι θα σου απαντήσω..

      Τώρα.. για την ενθάρρυνση, την ώθηση που λες ότι σου δίνει η εμπιστοσύνη των άλλων .. άλλο μεγάλο θέμα κι αυτό. Μου ήταν και μου είναι απίστευτο, κάθε φορά που συναντιέμαι μ' αυτό,πόσο ανάγκη έχουν/έχουμε όλοι να τονώνουμε μέσω των άλλων την αυτοεκτίμησή μας. Και μια και λέμε για δασκάλους, νομίζω πως αυτό θα πρέπει να είναι μέσα στις βασικές προτεραιότητές τους. Βλέπεις, είναι και αντίρροπη η εποχή, καθώς τα παιδιά των κλειστών χώρων και των οθονών, δεν "ψήνονται" στο φυσικό κοινωνικό πεδίο και είναι φυσικό να μην έχουν τόση εμπιστοσύνη στα (αδοκίμαστα) ποδάρια τους.

      Τώρα, τι θα γίνει; Θα κάνω τη λίστα με τα σαρακοστιανά για αύριο; Μ' αφήνετε, κυρία με την κορώνα και το μαύρο πέπλο;

      Φιλιά, fish eye :-)

      Διαγραφή
  7. Όταν ο κύριος Λι, ξεκινάει να ξεφυλλίζει το ημερολόγιο των αναδρομών του, με πιάνει ένα δέος και ένα τρακ να το πω.
    Θα ρωτήσεις "γιατί" ;
    Είναι τέτοιος ο λόγος του κ. Λι που μου προκαλεί έναν "φόβο" έναν έντονο σεβασμό. Πως γίνεται σαν πέφτει στα χέρια σου ένα παλιό βιβλίο ενός μεγάλου ποιητή ; δεν νιώθεις κάτι να σε βαραίνει ; πως νιώθεις σαν βρίσκεις σε ένα συρτάρι ένα παλιό φάκελο ; δεν σε πιάνει μια αγωνία στο τι θα διαβάζεις και θα βρεις ;

    Ειλικρινά αυτές οι αναδρομές του κ. Λι με ελευθερώνουν. Με κάνουν να έχω ακριβώς την ίδια επιθυμία. Δηλαδή να πιάσω και εγώ τον εαυτό μου και να ξεκινήσω ένα διαρκές flash back (ω δεν θα έλειπε ο σκηνοθέτης μέσα μου...) στη ζωή μου.
    Να σταθώ σε στιγμές, σε στροφές, σε κρίσιμα σημεία (νάτα και τα plot point !).

    Όλα αυτά ο κ. Λι. Όλα αυτά ναι, και πάρα πολλά άλλα παρεπόμενα στις καρδιές μας.

    Καλά Κούλουμα Διονύση μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη μου γλυκομίλητε και πολυαγαπημένε,

      Παιδί μου, μη μου τον καλοπιάνεις τον κυρ Λι. Εκτός του ότι κουβαλάει έναν κρυφοεγωισμό υψηλής επικινδυνότητας, τον πιάνουν και οι αμηχανίες του όταν ακούει (τόσο) καλά λόγια..

      Αλλά, τι λέω. Καλύτερα να επηρεαστείς, μπας και βάλεις κάτω καμιά ταινία, και να και οι σκηνοθέτες, να και τα plot point, να και τα σασπένς, να και οι έρωτες. ( Τα λέμε λίγο .. χαριτωμένα, αλλά πραγματικά η κινηματογραφική σου πλευρά είναι πολύ πλούσια - διατί να το κρύψωμεν άλλωστε; )

      Τέλος, το "καλά κούλουμα" μ' αρέσει πολύ για την παρήχηση που κάνει και για το ετυμολογικό μυστήριο της λέξης "κούλουμα", οπότε ευχαρίστως σου αντιγυρίζω την ευχή!

      Φιλιά!

      Διαγραφή
  8. Σήμερα με συνεπήραν τα τεχνικά προβλήματα διαδικτύου, κάτι οι υποχρεώσεις, κάτι οι συναντήσεις και δεν πήρα είδηση τις μεταμορφώσεις.
    Τι να πεις και τι να αφήσεις όταν μιλάς για μεταμορφώσεις;
    Ειδικά όταν μιλάς για τις μεταμορφώσεις που προκαλεί η εκπαιδευτική διαδικασία!
    Αυτή η αλληλεπίδραση είναι που με κρατάει στο χώρο, με μεταμορφώνει και εμένα...
    Μεγάλη υπόθεση.
    Η κιθαρίτσα μου λείπει...
    Που θα πάει;
    Θα βάλω και γω λίγη μελωδία στη ζωή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα, κυρία Μοσχούλα. Νομίζω ορθώς και απαραιτήτως σημειώνεις την ΑΛΛΗΛεπίδραση στις μεταμορφώσεις του εκπαιδευτικού χώρου. Γιατί φαίνεται δε μας συμφέρει και πολύ να αναφερόμαστε στις δικές μας αλλαγές μέσα από την επίδραση της φρέσκιας ματιάς των μαθητών μας..

      Όσο για την κιθαρίτσα, ε, τώρα, στο μουσικόσπιτο που βρίσκεσαι και σου λείπει; Μάλλον πρέπει να τις ενεργοποιήσουμε, ε;

      Φιλιά, θα τα πούμε από κοντά σύντομα - αν συμφωνήσουν κι οι άνεμοι..

      Διαγραφή
  9. Αν είμαστε αυτό που οι άλλοι θέλουν να είμαστε δεν έχω ευθύνη, ναι; Μπορώ να τους καταγγείλω ότι εκείνοι με έκαναν έτσι ή αλλιώς. Αυτό θέλανε αυτό εισπράξανε!!
    Απ' την άλλη, όλα αυτά τα προσωπεία ένα σκοπό έχουν: να μας αγαπήσον οι άλλοι ή να τους ''τη σπάσουμε'' οπότε και πάμε κόντρα...Κακό είναι; Πάλι οι άλλοι φταίνε. Και εκείνοι τώρα μας δίνουν ένα ρόλο αυτό που θέλουν, γιατί κάποιοι άλλοι σε εκείνους δώσανε το ρόλο να μας δίνουν;;; Ασε, πάω να φτιάξω ταραμοσαλάτα και δεν θα μου γίνει καλή με τόση φιλοσοφημένη συζήτηση στο λέω.
    Όσο για τους παραβατικούς μαθητές ναι είναι η καλύτερη λύση για εκείνη τη στιγμή. Δεν λύνει την παραβατικότητα. Ίσως γιατί κάποιοι πιο ισχυροί από τον καθηγητή, τους ήθελαν παραβατικούς...(ουφ πάλι τα ίδια......έφυγα!!)
    Καλή Καθαροδευτέρα Διονύση μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέτυχε η ταραμοσαλάτα, Άννα; Εδώ γίνονται ατέρμονες συζητήσεις (συνοδευμένες από κρυφές καταπόσεις ποσοτήτων παραγομένου σιέλου) για το πώς γίνεται αφρώδης. Αν έχεις κανένα μυστικό, δεκτό.

      Είδες; Σου ζητάμε, δηλαδή, να μπεις στο ρόλο του μάγειρα όπως τον θέλουμε εμείς.. Χάος το θέμα μας!

      Και βέβαια, όσον αφορά στους μαθητές, δε λύνεις ολοκληρωτικά προβλήματα ποτέ, αλλά έχω την εντύπωση ότι ο αγώνας στην εκπαίδευση μπορεί να εξατομικεύεται πολλές φορές και ακόμα και σε μία περίπτωση να πετύχεις δικαιούσαι να χαμογελάς. Με όση διάρκεια - τι να κάνεις, δεν έχεις και το μονοπώλιο της επιρροής..

      Καλή σαρακοστή και σε σένα, Άννα. Πάω να καταστρέψω την ταραμοσαλάτα για άλλη μια φορά..

      Διαγραφή
  10. Πρώτη συνάντηση με τον κ. Λι και αναρωτιέμαι αν είχε την ευκαιρία να μάθει να βλέπει τον εαυτό του με τα μάτια του. Μου αρέσει αυτό που κάνει με τους μαθητές του. Πώς το βλέπω; Σαν να τους λέει πως μπορούν να δουν τον εαυτό τους με μια διαφορετική ματιά. Και η αλλαγή θέλει τους κανόνες της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα, Ίωάννα, τι καλά που συναντιόμαστε και εδώ!
      Κοίτα, να σου πω: Ο κύριος Λι είνα ένας πολύ μπερδεμένος άνθρωπος (Μάλλον γι' αυτό δουλεύουμε όλοι εμείς εδώ. Για να τον συνεφέρουμε, να τον ισορροπήσουμε όσο γίνεται..) Για να καταλάβεις, ποτέ δεν κατάφερε να ξεκαθαρίσει αν βλέπει με τα μάτια τα δικά του. Αρχικά έτσι ξεκινάει να νομίζει πάντα. Αλλά στην πορεία του μπαίνουν υποψίες μήπως η παράδοση και οι συνήθειες, μήπως οι αναπαραγόμενες αντιλήψεις, μήπως κάποιες ιδεολογίες κλπ του έχουν υποβάλει τη ματιά του. Χάνεται, χάνεται!

      Αλλά, να που τουλάχιστον αυτό το μπέρδεμα προσπαθεί να το αξιοποιήσει δημιουργικά στην εκπαίδευση - κι αυτό του δίνει άφεση, ενώ σε μας υπομονή να .. τον αντιμετωπίζουμε!

      Αλλά, μιλώντας λίγο πιο σοβαρά, ναι, το να δει ένας μαθητής σου τον εαυτό του και το γύρω του περιβάλλον με καινούργια μάτια, να ακουμπήσει η ματιά του όλο το πλάτος του ορίζοντα που ανοίγεται μπροστά του, τι ανατασιακό συναίσθημα!

      Πολλά φιλιά, πολλά χρώματα παστέλ :-)

      Διαγραφή
  11. Αν βάζαμε στην αρένα του χρόνου συμπεριφορές και καταστάσεις που χαράχτηκαν στην πλάτη μας σαν ανεξίτηλη μελανιά, θα διαπιστώναμε ίσως πως η διαφορετικότητα στις απόψεις του τότε, μάλλον καλό μας έκανε δίνοντάς μας την ελευθερία να σκεφτούμε, να παρατηρήσουμε, να συγκρίνουμε ή να μεταφράσουμε πόσο ισχυρή αυτοεκτίμηση διαθέτουμε.
    Ο Ντοστογιέφσκι λέει ότι κάθε γενιά στην ιστορία ενός λαού είναι μια εικόνα της νεολαίας. Αυτό μάλλον είναι γενικός κανόνας για τη συμπεριφορά όλων των παιδιών του σύγχρονου κόσμου αυτής της ηλικίας.
    Γεγονός ότι η εποχή μας διέρχεται μια κρίση αξιών, ένα ντελίριο από ακραία συναισθηματική μετάπτωση, όπου οι κοινωνικές συμπεριφορές έρχονται να διαμορφώσουν μια αδιέξοδη εικόνα με λάθος μηνύματα. Έμφυτη ανάγκη θα πουν οι ψυχολόγοι, εγώ θα συμφωνήσω μαζί σου, βούτυρο στο ψωμί τους.
    Μέσα από ένα θρυμματισμένο καθρέφτη προσπαθούμε να φτιάξουμε την ευάλωτη πλευρά του εαυτού μας με ετικέτες και χαρακτηρισμούς προκειμένου να γίνουμε αποδεκτοί ζητιανεύοντας αναγνώριση.
    Κι επειδή σοβάρεψε πολύ το πράγμα θα πω μόνο τούτο: Αχ που ‘σαι νιότη που ‘δειχνες πως θα γινόμουν άλλος.
    Καλά Κούλουμα κύριε Λι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλώς την Αννίκα!

    Δύσκολο να μη σοβαρευόμαστε (και) με αυτά τα θέματα, Αννίκα. Αυτή η εικόνα της μετάβασης, που διακρίνει κανείς τις τελευταίες δεκαετίες με τις ραγδαίες εξελίξεις και αλλαγές, που εύκολα αποδόμηση αξίες που πατούσαν σε βάθη χρόνου αλλά δύσκολα συνθέτει (ή εμείς δεν τις αντιλαμβανόμαστε) νέες, σταθερές,έχω την εντύπωση ότι δυσκολεύει κυρίως τους νέους ανθρώπους (μια και σ αυτούς περισσότερο αναφέρεσαι) να οικοδομήσουν ένα αξιακό σύστημα και να πορευτούν με σταθερά βήματα μέσα απ' αυτό. Αυτός ο θρυμματισμένος καθρέφτης γίνεται ένα πολύ δύσκολο παζλ που μάλλον δεν προλαβαίνει να συντεθεί στα χρονικά πλαίσια μιας γενιάς.

    Αλλά, ναι. Ας μην το βαραίνουμε και ας πεταχτώ να τσεκάρω λίγο τις διαθέσεις του καιρού, για τις τελευταίες ωρίτσες λιακάδας και ξεγνοιασιάς που μας προσφέρει. Άλλωστε κάποιοι χαρταετοί έχουν ήδη υψωθεί και ζητάνε κι αυτοί να τους καμαρώσουμε..

    Πολλά φιλιά :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μ' αρέσουν πολύ οι φωτογραφίες που διάλεξες για το κείμενο του κ. Λι. Πανέξυπνη επιλογή!
    Επειδή μίλησες για παραβατικά παιδιά, νομίζω πως αυτή είναι η πιο αποτελεσματική μέθοδος (η ανάθεση ρόλων) για όσους εκπαιδευτικούς βέβαια μπαίνουν στον κόπο να δουλέψουν μαζί τους (αντί να τα βάλουν στο περιθώριο).
    Τα συγχαρητήρια και ο θαυμασμός μου ακούγονται κοινότοπα, αλλά τα εννοώ. Μπορεί να μην έχει καταγραφεί από τον κ. Λι, αλλά πόσες παιδικές ψυχές άραγε να σώθηκαν απ' τις παρεμβάσεις αυτές;
    Τους χαιρετισμούς και τις ευχές μου για καλή σαρακοστή, Διονύση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου, Μαρία! Τις φωτογραφίες τις έβγαλα πρόχειρα από κάτι κυβάκια που μας έχουν ξεμείνει στο σπίτι από ανεμελότερες (καλό;) εποχές. Γι' αυτό έχουν και τα χάλια τους, αλλά, ναι, μου κολλάγανε πολύ με το θέμα της μεταμόρφωσης, οπότε..

      Κι η μετα-μόρφωση -ΚΑΙ μέσω της ανάθεσης ρόλων- είναι, πίστεψέ με, τόσο εύκολη να αρχίσει να γίνεται μέσα στο σχολείο, όταν υπάρχουν κάποιες λίγες προϋποθέσεις.. Αν δε μας τις παρέχει το σύστημα (που δε μας τις παρέχει, τις περισσότερες φορές), τότε μια χαρά μπορούμε να τις παρέχουμε εμείς, οι εκπαιδευτικοί, στα παιδιά. Ούτως ή άλλως και για μας αυτό αποτελεί το οξυγόνο μας.

      Καλή σαρακοστή και σε σένα, φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  14. Αχ δεν μπορώ να είμαι, αυτοί που θέλουν οι άλλοι να είμαι. Κυρίως, γιατί δεν θα έπιανα όλα τα γούστα, έτσι κι αλλιώς. Παρ' όλα αυτά, είμαι αυτή που είμαι. Σίγουρα, αυτό κάποιες φορές, αλλάζει, ανάλογα με τις συμπεριφορές που δέχομαι...
    Είναι σημαντικό να ξέρουμε τον εαυτό μας κι ακόμα κι όταν παίζουμε ένα ρόλο, να ξέρουμε πότε βγαίνει η μάσκα και πότε η πίστη μας!😂

    Καλό μεσημέρι και φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λοιπόν, Μαρίνα, μάλλον θα σε χρειαστούμε να κάνεις ιδιαίτερα μαθήματα στον κύριο Λι. Μαθήματα καθαρότητας, απλότητας, φυσικότητας, ευθύτητας, μπας και αποβάλει καμιά στάλα από όλο αυτό το αναλυτικό του μπουρδούκλωμα που του δυσκολεύει τη ζωή. Φίλοι του είμαστε, κάτι πρέπει να κάνουμε γι' αυτόν, σε έχουμε ανάγκη!

      (Αν και εκεί θα είναι που θα σου βγει η πίστη.. Ασ' το καλύτερα!..) :-)

      Καλό σας απόγεμα!

      Διαγραφή
  15. Όλοι μας έτσι δεν είμαστε; Είχαμε κάποιο χαρακτηριστικό, το οποίο μπορεί να ήταν και παροδικό, και μας καταπλάκωσε η ταμπέλα που μας δώσανε, κι άντε να τραβήξεις το καταπλακωμένο σου κορμί, να σταθείς πάλι στα πόδια σου, να τινάξεις τα ρούχα απ' τις σκόνες και να συνεχίσεις τον δρόμο σου καμαρωτά καμαρωτά. Όταν όλα αυτά ξεκινούν απ' την οικογένεια, την κοινωνία κλπ δεν μπορείς να ξεφύγεις εύκολα. Είναι σαν άγραφο χρέος, το να ικανοποιείς θέλω και standards άλλων. Τυχερός ο κύριος Λι που το αντιλήφθηκε και μπόρεσε ακόμη και τότε να χαράξει το δικό του μονοπάτι - και να φωτίσει και τον δρόμο των νέων ταξιδευτών. Ένα φιλί στον κύριο Λι. Παρακαλώ να το ντελιβερίσεις, Διονύση. Άντε, άντε, ένα και σε σένα για τον κόπο σου. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρε, Λυσίππη. Αυτό που αναφέρεις τόσο φυσικά, ότι δηλαδή όλοι κάπως έτσι είμαστε, ικανοποιώντας κατά κάποιον τρόπο τα στάνταρ των άλλων, αυτό είναι μια απορία για μένα. Εγώ ξέρω πως μ'έχει πάρει η μπάλα, πως είμαι έτσι, αλλά για τους άλλους δεν είμαι σίγουρος. Έχω την εντύπωση ότι υπάρχουν άνθρωποι με δυνατό χαρακτήρα, (αυτοπεποίθηση;) οι οποίοι μπορεί να μην ακολουθούν τόσο φανατικά τον κανόνα αυτό.
      Τέλος πάντων, παρακαλούνται οι ευγενείς αυτοί κυρίες και κύριοι, αν μας ακούνε, να έρθουν να μας πούνε κι εμάς το κόλπο.

      Όσο για το ντιλίβερι που μου ανέθεσες, κάτι είναι κι αυτό.Θα το έχω σα δεύτερη δουλειά. Γατί με τα ψίχουλα που με ταΐζει το αφεντικό μου χαΐρι δε βλέπω. (Απ' όταν έμαθα τι πατάω στον υπολογιστή για να κάνω τα διαλυτικά με τον τόνο, ψάχνω συνεχώς λέξεις που να μπορούν να ικανοποιήσουν την υπέρτατη αυτή ηδονή!) (Μια και το είπαμε: το χαΐρι. Πληθυντικός; Για ρώτα τη φιλενάδα σου το αννετά...κι. Έχει καμιά ιδέα;; :-) )

      ΥΓ. Βάζε μου κοπιώδεις αγγαρείες, για να κλέβω φιλιά!
      ΥΓ2. Και σε σένα, πολλά!

      Διαγραφή
    2. το χαϊρι- τα χαϊργια αλλά δεν ξέρω ακόμη να βάζω τόνο με διαλυτικά...
      να σε βάλουμε σε μια ακόμη κοπχιώδη αγγαρεία να μας πεις το συνδυασμό; :)

      Διαγραφή
    3. Δεν είναι αγγαρεία, καρδγιά μου!

      Παρόλο που εσύ θα μου φας τη δουλειά (τη βλέπω πώς πάει τη δουλειά..): Ctrl + alt με το αριστερό και πλήκτρο τόνου με το δεξί.
      Ισχύει και για αριστερόχειρες και για δεξιόχειρες.

      Φορτώνω το μήνυμα με ένα επιπλέον φιλάκι.

      Διαγραφή
    4. Τέτοια γράφετε, γελάω κι άιντε μετά ν' απαντήσω με σοβαρότητα. Εισπνοή. Εκπνοή. Εντάξει, νομίζω πως το 'χω. Καταρχάς, έχεις απόλυτο δίκιο για την ένσταση, Διονύση. Η απολυτότητα ποτέ δεν είναι καλό πράγμα. Σίγουρα θα 'ναι κι αυτοί που μπορούν ν' αποκρούουν τις έξωθεν παρεμβολές. Άσε που, κατά λάθος, αφέθηκα να συνδέσω αυτό που λες με όσους προσπαθούν να δείχνουν κάτι άλλο, ενώ δεν ισχύει. Διαφορετικό απ' αυτό που επισημαίνεις εσύ. Ή ίσως παρακλάδι, το οποίο οδηγεί σε μια κεντρική αρτηρία που δείχνει έλλειμα στη δύναμη ν' αποτυπώνεις την δική σου σφραγίδα για τους ΧΥΖ λόγους. Τα λέω καλά, παιδγιά, ή μπουρδουκλώθηκα χειρότερα; Βοήθχεια!

      Διαγραφή
    5. Λυσιππάκι μου, νομίζω ότι ο Δγιονύσης μαθαίνει πολύ γρήγορα. Τις λέξεις με τα δγιαλυτικά; όχι, δε μια βδομάδα θα έχει ξεχάσει το συνδυασμό. Τις λέξεις με το "φαντασματάκι" γ; Ούτε. Μαθαίνει γρήγορα να είναι ο εαυτός του, ή έστω ένας κάποιος κάποτε εαυτός του κι αυτό είναι fandaστικό νέο, ε;

      Διαγραφή
    6. Άκουσα το "βοήθχεια!" και έσπευσα!

      Λοιπόν, απολύτως απλά πράγματα: Αν η απολυτότητα δεν είναι καλό πράγμα, τότε δεν είναι καλό πράγμα που έχω απόλυτο δίκιο. Βοήθχεια, βοήθχεια!
      Λυσίππη, τα παρατάω. Έχω αρχίσει και, κοιτάζοντας τον καθρέφτη, βλέπω ένα λουκουμάκι. Είναι σοβαρό, γιατρέ;

      ΥΓ. Παιδάκι μου, είσαι σοβαρή, που θες να απαντήσεις με σοβαρότητα; Σε ποιον απευθύνεσαι;!;!

      Καλό βράδυ, Λυσιππάκι :-) :-)

      Διαγραφή
    7. Αχ, βρε Δ(γ)ιονύση, που λέει και το συγκατοικάκι, αυτό το χιούμορ σου (μαζί με το σοβαρό σου - πώς τα συνδυάζεις τόσο αριστοτεχνικά) είναι που σε κάνουν τγε αξιολατρευτίκ. Και σ' αυτό βάζω όλη μου την απολυτότητα, και δεν την παίρνω πίσω!

      Καλό βράδυ, με όνειρα λουκουμένια.

      Διαγραφή
    8. Τγέμω από συγκινησή και πεγηφανιά..

      Καλό σας βράδυ, συγκατοικάκια

      Διαγραφή
  16. Γεια σου παιχνιδάκι του μυαλού(?) μου :)

    Στην πρώτη παράγραφο με τα χαρακτηριστικά τα έχασα λίγο "ένα παιδί με τολμηρή και ρομαντική φαντασία, με καλές προθέσεις και γι’ αυτό αφέλεια (αυτό από μόνο του είναι νέα εγγραφή), με έντονες επιθυμίες αλλά και άτολμο, μείγμα που τον οδηγούσε σε μία υπερβάλλουσα κοινωνικότητα, τέτοια που να σκεπάζει τα μη εν δήμω. Σα να λέμε: σφύριζε αδιάφορα γιατί δεν ήταν αδιάφορος."
    Δηλαδή θα πω εγώ η ξανθιά θεά ένα παιδί "ντελίριο" χαχαχαχαχα
    και μετά και μετά, ήρθαν οι δύο τύποι, επιβεβαίωσαν, το άκουσε ο κύριος Λι και και πάει περίπατο ο αυθορμητισμός του γοητευτικού μου κύριου Λι Ντελίριο (πσσσ και επώνυμο!! Ιταλός μμμμ μου αρέσει χαχαχαχαχα)
    Έτσι χάσαμε τον Λι μου, πάει το παλικάρι !!! Τον κάναμε δάσκαλο βεβαία, να ανακαλύπτει θησαυρούς, να μπαίνει σε άλλους οίκους και να τους φωτίζει εν δήμω !!! Ετσι κατάφερε να κρύβει τα δικά του μόνο που τον πιάνει μια κρυφή χαρά μήπως συναντήσει τον ψυχολόγο εκείνο που θα του τα βγάλει (βρήκε πρόχειρο τον Διονύση χαχαχαχα )

    Σε ποιες περιπτώσεις είναι ωφέλιμο να χάνει ένας άνθρωπος τον αυθορμητισμό του; Τον χάνει ή απλώς το τιθασεύει, τον κάνει γόνιμο υπέρ του; Μπορεί τελικά ένα ταλέντο να καλλιεργείτε έτσι ώστε να μην χάσει την μοναδική στην ανθρωπότητα έκφρασή του? Την παρθενική του καθαρότητα χιχιχιχιχι (έγραψε το διαβολάκι και άρχισε να σφυρίζει χαρούμενο για την αταξία του)

    Πάντως όσες φορές πήγα να το παίξω (αχμμμ ας πιάσω το αγαπημένο μου θέμα χοχο) σέξι γιατί κάποιοι μου υπογράμμισαν πως είμαι αισθησιακή, μπουχαχα με ένιωθα γελοία. Έτσι τις επόμενες φορές προσπάθησα να μην μάθω πως το κάνω, για να μην το χάσω ως φυσικό αυθόρμητο, πηγαίο :) Εκείνο που τελικά κατάφερα είναι ο αυτοσαρκασμός επί του θέματος όταν και όποτε με συμφέρει. (να κοιτάξω τις ημερομηνίες των χαπιών μάλλον παίρνω ληγμένα χαχα).

    Αμ το άλλο; Θυμάμαι να παίζω χαρούμενη με την φαντασία μου και κάποιος(?) να έρχεται να μου λέει την τέλεια φράση "είσαι πολυτάλαντη. Με ότι καταπιάνεσαι το κάνεις τόσο όμορφα !! " Ασχολήσου σοβαρά με κάτι από όλα, αφιερώσου... το έχεις ... μπορείς να πας ψηλά..." και άλλα τέτοια!!!
    και τότε εμένα μου έρχεται να πάω να κρυφτώ... αλήθεια λέω, γιατί δεν θέλω να εξελίξω κανένα μου ταλέντο, θέλω να δίνω πάντα στη μικρή ξανθιά θεά τη σοκολάτα εκείνη, την θυμάσαι?, που είχε ένα παιχνίδι στο χαρτονένιο περιτύλιγμα... σαν του κύβους σου...πάντα αναρωτιόμουν γιατί είχε τόσες λίγες επιλογές στους συνδιασμούς (ασχετο)

    Αχ σε παρακαλώ έλα να παίξουμε το αγαπημένο μου παιχνιδάκι, να είσαι μια φορά εσύ λουκουμάκι και εγώ ψυχολόγος και μετά να αλλάζουμε θέση (και στάση) και να είμαι εγώ το λουκουμάκι .... τι? αυτό μόλις κάναμε? αχ στα αλήθεια είμαι λουκουμάκι? πες πες είμαι λουκουμάκι?

    αχ... είμαι ερωτευμένη με τον σταρ Λι Ντελίριο :) :) :) :)
    Φιλί !


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Γεια, γεια, Μάνια. Μεταφέρω ραπόρτο από τον κυρ Λι. Κρυφοενθουσιασμένος κι ερωτευμένος φουλ, κάνει τα πάντα να μην το φανερώσει και πάνε όλα στράφι. "Από την ώρα που εκφράζεται ο έρωτας", λέει ο γελοίος, "αρχίζει να κατηφορίζει". Του τα είπα ένα χεράκι, του είπα να το ζήσει να το φχαριστηθεί, ότι αυτό είναι η ζωή κι ότι όλα τα άλλα είναι φτηνά τερτίπια (με το μέρος σου εγώ, βλέπεις..), αυτός τίποτα! "Όχι, όχι, γράψε της ωραία, αλλά μη με προδώσεις"- αυτή τη γραμμή επέλεξε, ο πολιτικάντης.

    Ναι, λοιπόν, Ντελίριος. Που κι αυτό τον περιλαμβάνει στις συλλαβές του. Και έρχομαι εδώ, φημισμένος κι έγκυρος φιλόλογος, εγώ, να δηλώσω ότι αντιδάνειο ήταν αυτός ο χαρακτηρισμός: Πρώτα έδειξε το χαρακτήρα του ο Λι και μετά τον χαρακτήρισε ο Βασίλης. Οπότε; Τι "έπαιξα το ρόλο που μου έδωσε ο Βασίλης" μας έλεγε ο άνθρωπος; Μάλλον τον εαυτό του, πάνω κάτω έπαιξε ο άνθρωπος. Ή, για να είμαστε πιο περιγραφικοί, έναν από τους εαυτούς του. Φτου του.

    Τώρα, κατάλαβα καλά ότι είσαι αυθορμήτως σέξι; (Πάει, θα μου το κλείσει ο Μεγάλος Αδελφός το ιστολόγιο, τον βλέπω το λογοκριτή να σηκώνει το γιακά και να ξεκινάει!..) Ή θα σου βάλω καμιά ταμπέλα κι εγώ χωρίς να το θέλω;

    Και, μετά απ' όλα αυτά, θέλεις και να σχολιάσω τη τελευταία παράγραφο, λουκουμάκι;! Μπαα!! Παίρνω θέση, κάθομαι αναπαυτικά, ποιανού είναι η σειρά, παιχνιδάκι;

    (Πάει.. Όλα για τον σταρΛι Ντελίριο! Λι, λίγα ψίχουλα αγάπης σου γυρεύω..)

    Γεια, γεια, Μάνια. Ο βαθυστόχαστος αυτός σχολιασμός έλαβεν τέλος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. (εμ εγώ θα τον ερωτεύομαι πάντα και με 1000 και 1 νύχτες πως δεν θα τελείωσει ποτέ ποτέ και εκείνος θα κρύβει τον έρωτα του για να με έχει πάντα ερωτευμένη να επιβεβαιώνω την ύπαρξή του τστστσ ...και να τον ανασηκώνω στις κατηφόρες)
    Ένα περίεργο πράγμα στις κατηφόρες νιώθεις πάντα πως πετάς. Ανάλαφροι βηματισμοί :)
    Εντέχνως αδιάφορη για τα ταλέντα μου ανάμεσα τους και το πόσο τραγικά σεξι είμαι (?) χαχαχαχαχα
    Σειρά σου :)
    Ναι, μάλλον έπαιξες τον ρόλο του Βασίλη αλλά (χεχε) με τον δικό σου τρόπο πολύ συγκεκριμένο και μοναδικό :)
    Τι να κάνω, πήγα και διάβασα για το ντελίριο, ασθένεια είναι, δεν άντεξα να ξεκαρδιστώ στα γέλια όταν διαβάσα το εξής "σε γενικές γραμμές θεωρείται οξεία και αναστρέψιμη διαταραχή, μπορεί όμως να γίνει και μη αναστρέψιμη.

    Γειά σου Γειά σου :)


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και, βέβαια, ανασηκώνοντάς τον στις κατηφόρες, ο κύριος Λι τραγουδάει έξω φωνή "όταν παίρνω φόρα, φόρα κατηφόρα κι ο θεός ο ίδιος δε με σταματάαααα"

      Στη δε περίπτωση του μη αναστρέψιμου ντελιρίου (προσοχή στον τόνο, παρακαλώ) μάλλον πρέπει να στοχεύει ο λαϊκός στίχος "ασ' τον τρελό στην τρέλα του".
      Και τα λέω αυτά, βεβαίως, διότι ομιλώ σε μία παθιασμένη επιλογέα ελληνικών τραγουδιών, με πολλά πολλά ταλέντα.

      Καλό απομεσήμερό σας, εκεί (Αν θες να σου πούμε τα μυστικά του εμείς που το ζήσαμε..)

      Διαγραφή
  19. Έχω ψιλοκολλήσει, γιατί η ανάρτηση μ'έχει οδηγήσει σε τόσες αντιφατικές σκέψεις, που δεν ξέρω τί να γράψω! Σίγουρα με "μάσκες φωτογόνες, μάσκες αποκάλυψης και αποκατάστασης" βγαίνουν στην επιφάνεια διαμάντια κι είναι υπέροχο και κατασυγκινήθηκα, πραγματικά, με την εικόνα... Βέβαια, από την άλλη, κάποιοι, δυστυχώς, ανασύρουν και προωθούν και μάσκες που κατευθύνουν στα μαύρα σκοτάδια...
    Έχει ενδιαφέρον το κατά πόσον τα μάτια των άλλων επηρεάζουν τη δική μας όραση...
    Πάντως, δεν είμαι σίγουρη αν ο κύριος Λι αποτελεί περίπτωση λουκουμάκι για τους ψυχιάτρους, οπωσδήποτε όμως οι ψυχίατροι θα μπορούσαν να αποτελέσουν περίπτωση λουκουμάκι για τον κύριο Λι!!!
    Καλημέρες! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου, Όλγα. Η πνευματική σου ανησυχία πολλές φορές σε οδηγεί σε αντιφάσεις, δεύτερη φύση σου κοντεύουν να γίνουν - που πάει να πει ότι όσο πάει αρχίζεις και μοιάζεις του κυρ Λι.
      Οπότε, μια χαρά θα μπορούσες να τον βοηθήσεις να αναλύσει τους ψυχολόγους! (Πώς το λέει ο Ελύτης; Θα έρθει η ώρα που θα πάρουν τα όνειρα εκδίκηση;! Χα!)

      Μη σας απασχολώ άλλο, απασχολημένη καθώς είστε με τα προξενιά συμπαθέστατων χαρακτήρων. Σας αφήνω ήσυχη, να σκεφτείτε απερίσπαστη τα σημαντικότερα των θεμάτων. Αφήστε τον κύριο Λι κι εμάς να σπάμε τα κεφάλια μας με τις αντιφάσεις των μεταμορφώσεων. Τι να κάνουμε. Σ' εμάς δε χτύπησε το κουδούνι καμία πρόταση για το μέλλον μας - μάλλον τα λουκούμια σπανίζουν στις μέρες μας :-)

      Καλό βράδυ, φιρικάκι :-)

      Διαγραφή
  20. Εσύ τον μελετούσες και τελικά εμφανίστηκε σήμερα;!!! Και τον συναπάντησα τουλάχιστον πέντε-έξι φορές!!! Δε μπορούσες να σκεφτείς το καπετάνιο της Αρτίστας με τα μαργαριτάρια;;;

    Έχω αρχίσει να μοιάζω με τον κύριο Λι;;;;; Έχω αρχίσει;;;; Απ'όταν θυμάμαι τον εαυτό μου τού'μοιαζα! Τουλάχιστον στο θέμα των αντιθετικών συνδέσμων και αντιφάσεων (στα υπόλοιπα, ελπίζω να είμαι λιγουλάκι παραπάνω ισορροπημένη!!!!!!!) Με μεγάλη μου χαρά θα μπορούσα να τον βοηθήσω να αναλύσει τους ψυχολόγους! Θα σκίζανε τα πτυχία τους! Τέλειο αυτό του Ελύτη και γενικότερα και ειδικότερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Εγώ ένα θα πω!
    Μακάρι να ήταν όλοι οι δάσκαλοι και οι καθηγητές σαν τον κύριο Λι!
    Πόσο καλύτερος θα ήταν ο κόσμος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πα, πα, πα! Θα είχε φυτρώσει η αμφιβολία κι η αβεβαιότητα μέσα στα έρμα τα παιδάκια και ποιος θα τα έσωζε μετά. Τέλος πάντων, ας του αναγνωρίσουμε ότι προσπαθεί, ο καημένος!

      Φιλιά, Μαρία!

      ΥΓ. Κάπως άσχετο, αλλά η Άνοιξη δε βοηθάει να πιστεύουμε ότι ο κόσμος μπορεί να γίνει καλύτερος;

      Διαγραφή

και οι φίλοι του κυρίου Λι είπαν: